ویژگیها و طالع بینی ازدواج زنان متولد بهمن
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۷۰۱
طالعبینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان میباشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات میباشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان بهمن ماهی میپردازیم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
زنان بهمن ماهی افرادی کنجکاو، غافلگیر کننده، دارای حس ششم قوی، رفیق باز و بی علاقه به آداب و رسوم سنتی و قدیمی هستند. آنها از نظر ظاهری بسیار فریبنده و زیبا هستند. شفافیت زنان بهمن ماهی زبانزد است، آنها خودشان را زندگی میکنند و از پنهان کاری و دورویی بیزارند. شادی، خشم و عشق زنان بهمن ماهی از ظاهر آنها مشخص است. آنها بسیار شیک و در انتخاب لباس و آراستن ظاهر بسیار با وسواس عمل میکنند و همیشه پوشش خاصی دارند. معمولا نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت هستند، اگر یک زن متولد بهمن علاقمند شدید، انتظار هر گونه به تفاوتی را از سوی او داشته باشید.
معمولا افراد خوش بینی هستند، اما باید دقت کنید که از این ویژگی آنها سواستفاده نکنید. اگرچه یک زن بهمن ماهی بی جهت به کسی بدبین نمیشود، اما تحمل خیانت را از سوی شریک زندگی خود به هیچ عنوان ندارد. ضرب المثل «از دل برود هر آنکه از دیده برفت» برای یک زن بهمنی همیشه صادق است. در صورتی که متوجه خیانت از سوی شریک زندگی خود بشود، به راحتی از او میگذرد. نمیتواند عشق خود را به شریک زندگی و فرزندانش بصورت مستقیم ابراز کند، اما دلی مملو از محبت نسبت به آنها دارند. همیشه دوست دارد آزاد باشد و از حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد بیزار است. زن بهمن ماهی معمولا اهل مادیات نیست و همیشه این استرس را دارد که عشق و دوست داشتن یک فرد ممکن آزادی دلخواه را از او بگیرد.
طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با ماههای دیگر:
بهمن با فروردین: (بد) بدلیل سلطه گری هر دو طرف به احتمال زیاد دچار مشکل خواهند شد.
بهمن با اردیبهشت: (بد) کنجکاوی هر دو طرف در زندگی باعث متزلزل شدن زندگی میشود.
بهمن با خرداد: (بسیار خوب) روحیه انسان دوستی و کمک به همنوع در هر دو ماه باعث موفقیت آنها در ازدواج میشود.
بهمن با تیر: (متوسط) میتوانند زندگی خوبی با یکدیگر بسازند، اما نیاز به تلاش زیادی دارند.
بهمن با مرداد: (خوب) هردو آرمان گرا و ایده آلیست هستند. در صورت کنترل ایده آل گرایی پیوندی موفق خواهند داشت.
بهمن با شهریور: (متوسط) موفقیت این زندگی بستگی به انتخابهای هر دو طرف در طول زندگی دارد و با سعی و تلاش ممکن است موفق شوند.
بهمن با مهر: (بد) آرام بودن زن بهمن ماهی و پرجنب و جوشی مرد مهرماهی ممکن است باعث دوری شود.
بهمن با آبان: (بد) زن بهمن ماهی با احساس و عاطفه و مرد آبان ماهی سلطه جو و خواهان کسب برتری میباشند و ممکن است دچار مشکل شوند.
بهمن با آذر: (بسیار خوب) هر دوی آنها مثبت اندیش هستند و از کوچکترین اتفاقات ساده در زندگی خود لذت میبرند. ازدواج موفقی خواهند داشت.
بهمن با دی: (متوسط) زن بهمن ماهی محتاط و محافظه کار است و مرد دی ماهی سختگیر و جدی. ازدواج این دو هم میتواند خوب باشد و هم بد.
بهمن با بهمن: (خوب) پیوندی بسیار موفق بدلیل تطابق آنها در امور مختلف.
بهمن با اسفند: (متوسط) تفاوتهای کلی در جزئیات ذهن متولدین این دو ماه ممکن است باعث تفاهم و یا اختلاف بشود.
منبع: فرارو
کلیدواژه: طرز تهیه بهمن متولد بهمن طالع بینی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
به گزارش قدس آنلاین، سالهاست دربارۀ اهمیت اینکه سینمای ایران، پا در گام همکاری با کشورهای دیگر بگذارد و به بازارهای فرهنگی فرامرزی بیندیشد، نوشتهایم و بحث کردهایم و اینک فیلمی روی اکران است که با همه فراز و نشیبهای حقوقی و فنی، بالاخره توانسته است این سد را بشکند و با سینمای ترکیه به عنوان یکی از پررونق ترین و جدی ترین بازارهای هنری منطقه، با حضور بازیگران و عوامل فنی برگزیده دو کشور همکاری نسبتاً موفقی داشته باشد. دومین جنبۀ اهمیت این فیلم، این است که دربارۀ شخصیتها و چهرههای مهم فرهنگی کشور ما ساخته شده است. ساختن فیلمی پرفروش که تماشاگران را با زندگی شخصیتهای مهمی چون مولانا و شمس تبریزی آشنا کند، یکی از غفلتهای سینمای ایران در همه سالهای اخیر بوده است که این مهم هم انجام شده است و از این منظر باید به حسن فتحی و تیمش تبریک گفت.
چالشی مهم در برابر فیلمهای تاریخی
ساختن فیلمی که از یک سو به گذشته و تاریخ واقعی بپردازد و از سوی دیگر برای مخاطب کشش داشته باشد، به راستی کار سختی است. فیلمهای تاریخی ما معمولاً به ملغمهای از جملات ادبی، پند و اندرز و آواز خوانندگان تبدیل میشود و داستان ندارند. برای همین است که سختی انتخاب قصهای برای آشنا کردن مخاطب با تاریخ، در سینما و بخصوص سینمای ایران صدچندان است. در این گونه فیلمها، دخیل کردن تخیل و ساختن شخصیتها و مکانهای خیالی برای جذاب کردن داستان یک چالش مهم است و به همین دلیل است که بیشتر فیلمها و سریالهای ایرانی که درباره تاریخ گذشته سرزمین ما ساخته میشود، به تحریف تاریخ (هر کدام در حد و حدودی متهم هستند.) در اینجاست که اهمیت تحقیق و بهرهمندی از آثار کسانی که با متون و رویدادهای تاریخی آشنا هستند، بیشتر میشود. در مورد مولانا و شمس دست ما برای آگاهی از رویدادهای زندگی، شخصیت و تفکرات آنان بسته نیست. اگرچه هنوز برای پژوهش درباره آنها و دوران پرفراز و نشیب زندگیشان، راههای نپیموده زیاد است اما حداقل میتوانیم به برخی کتاب ها وپژوهش های صورت گرفته اعتماد کنیم و از نوشتههای کسانی چون دکتر زرین کوب بهره ببریم. برای انتقال مفاهیمی که مولانا و شمس دربارۀ آنها سخن میگویند، به آثاری نیاز داریم که نه تنها درباره ویژگی ها و دوره های زندگی آنها سخن میگوید، دوران تاریخی آنها را به خوبی میشناسد، جریانهای معارض فکری و عرفانی موجود را بررسی کرده و برای مخاطب به خوبی روشن میکند که اهمیت کاری که مولانا کرده است، چیست. کتاب هایی مانند «پله پله تا ملاقات خدا» که هم روایتی داستانی دارد، هم زبانی ساده و هم از نظر استناد تاریخی شبههای در آنها نیست.
یک شمس تبریزی مهربان
تیم تولید «مست عشق» به جای اینکه به این روایت درست، پژوهشمند و جامع نگر از داستان مولانا و شمس توجه کند، روایتی از زندگی این دو شخصیت به دست داده است که بیشتر با خوانش ترکیه از مولانا تطبیق دارد. خوانش رایج در ترکیه امروز که اوج آن را در «ملت عشق» الیف شفق(شافاک) میتوان دید، مولانا و شمس را از بستر تاریخی و مفهومی خود خارج میکند و به آنها چهره دو مرد سکولار رمانتیک میدهد که همه چیز را در عشق و مهربانی میبینند، با مذهبیها در جنگند و جانشان را در این راه میدهند و نتیجه همه مبارزه هایشان میشود رقص و سماع ( که البته در تیتراژ فیلم به سما تبدیل شده است!). این خوانش هم امروزی است، هم خطری ندارد و هم مولانا و هر شخصیت تاریخی دیگر را به یک سوژه خوب برای تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری و منبعی برای پول درآوردن تبدیل میکند. شمس و مولانای «مست عشق»از همین جنسند. این تحریف در شخصیت شمس تبریزی شدیدتر است. آنچه ما از گفتههایی که از او باقی مانده است و نوشتهها و گفتههای دیگران و اسناد تاریخی درباره شمس میدانیم، با موجودی که در این فیلم به تصویر کشیده شده است، بسیار متفاوت بوده است. به یاد داشته باشیم که شمس شخصیتی تندخو، آشفته و البته مغرور بوده است. شاید آنهایی که «مست عشق» را دیدهاند تعجب کنند اگر بدانند در داستان ازدواج او با دختر خواندۀ مولانا، کیمیا خاتون، دخترک از ابتدا این ازدواج را خوش نمیداشت و هرگز دلش با شمس که چهل سال از او بزرگ تر بود و شخصیتی بی ثبات داشت، صاف نشد و البته اینکه بنا بر برخی روایتها متهم اصلی مرگ یا بهتر بگوییم قتل این دخترک بی نوا همین شمس تبریزی است.
جلالالدین محمد تهرونی
برای داستانی کردن تاریخ و تبدیل آن به یک قصۀ جذاب، یکی از راه ها این است که وقتی قصهای جذاب نداریم، از دل واقعیت های تاریخی قصهای بیرون بکشیم و «مست عشق» هم همین کار را کرده است؛ خلق یک داستان معمایی و پلیسی دربارۀ مرگ شمس تبریزی. این تهمید البته داستان را جذاب کرده است و مخاطب را به دنبال خودش میکشد اما تاریخ را به شکل عجیب و غریبی به شکلی در میآورد که کارگردان و نویسنده دلشان میخواهد. برای مثال وقتی یک کارآگاه برای حل ماجرای گم شدن شمس خلق میکنیم، او باید وظیفه خودش را به پایان برساند و در «مست عشق» سرنوشت شمس تبریزی روشن میشود اما سوال اینجاست که اگر همه چیز به همین خوبی و خوشی به پایان رسیده است، چرا مولانا در تمام سالهای بعد از شمس، فراق او را به صورت شعر فریاد میزده و از در و دیوار میپرسیده که شمس کجاست و چه شد؟ مشکل اصلی بیرون کشیدن داستانی از دل داستان شمس و مولانا این است که تاریخ را هم مجبوریم جا به جا کنیم و برای قونیه اداره شهربانی بسازیم که در اوج درگیری سلجوقیان روم با یکدیگر و در حالیکه آنان زیر فشار خردکنندۀ ایلخانان مغول و اختلافات داخلی درحال فروپاشی بودند، نگران درویشی بدزبان باشند که گم شده است، همین جا به جاییهای تاریخی و انتقال دادن گذشتهای دور به امروز، باعث میشود که مولانا هم در کودکی با پدرش با لهجه تهران سخن بگوید!
آرش شفاعی